Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

Ο Άμλετ της σελήνης

για να μην ξεχνιόμαστε...

2 σχόλια:

Κολινδρός είπε...

Έρχεται ο ήλιος, έρχεται εδώ ο ήλιος,
Και λέω ότι όλα είναι εντάξει .

Μικρή αγάπη μου, ήταν μια σύντομη ψυχρή μοναξιά του χειμώνα
Μικρή αγάπη μου, αισθάνσου τα χρόνια που έρχονται
Έρχεται ο ήλιος, έρχεται εδώ ο ήλιος.
Και λέω ότι είναι εντάξει .

Μικρή αγάπη μου, τα χαμόγελα επιστρέφουν
Μικρή αγάπη μου, φαίνεται ότι τα καλά χρόνια έφτασαν
Έρχεται ο ήλιος, έρχεται εδώ ο ήλιος
Και λέω ότι είναι εντάξει

Ήλιος, ήλιος, εδώ βρίσκεται…
Ήλιος, ήλιος, εδώ βρίσκεται…
Ήλιος, ήλιος, εδώ βρίσκεται…
Ήλιος, ήλιος, εδώ βρίσκεται…
Ήλιος, ήλιος, εδώ βρίσκεται…

Μικρή αγάπη μου, έχω την αίσθηση ότι το λιώσιμο των πάγων έρχεται
Μικρή αγάπη μου, φαίνεται ότι τα χρόνια από τότε που είναι ήδη σαφές ότι
Έρχεται ο ήλιος, έρχεται εδώ ο ήλιος,
Και λέω ότι είναι εντάξει
Είναι εντάξει.

crazy jim είπε...

Πολύ όμορφο το τραγούδι και πολύ όμορφη η φωνή του Θηβαίου.
Πολύ καλό βράδυ.